Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2011 14:10 - Нощта на края на света
Автор: javirodriguez Категория: Други   
Прочетен: 1448 Коментари: 0 Гласове:
0



image Посред нощ чух шум. Нямаше експлозия, само пламъци. Всичко бе осветено, небето-цялото. И той все още не се връщаше. Отидоха натам без пожарникарските костюми само по риза, никой не ги предупреди, обадиха им се за един нормален пожар.....

 

.....

 

 

Беше подут, целият възпален, почти нямаше очи...."Мляко, много мляко поне по 3 литра мляко" беше казала приятелката ми, медицинската сестра....

 

.....

 

 

"Махай се, махайсе от тук" - ми прошепна... "Чакаш дете, тръгни си от тук".... Но аз останах, как бих могла да го оставя там....Доктора каза, че не трябва да го посещавам повече....погледна ме дълбоко и заяви, че онзи там, вече не е съпругът ми...а че това в болничната стая е просто един радиоактивен обект...

 

Цялото му тяло се разпадаше, радиацията го ядеше отвътре...докоснах му ръката а костите му се местеха, парченца дроб и органи излизаха през устата му когато се закашляше....

 

 

.....

 

Затвориха го гол в металният ковчег...всички се панираха от радиацията....Малко след това същият лекар ми даде новородената ми дъщеричка...Приличаше на едно нормално момиченце, но в нея вече живееше радиацията.... Четири часа след това почина.... Донесоха ми я в дървена кутийка. Нямах сили дори да заплача...погребах я сама, заедно с баща й. Казва се Наташа, но дори няма име на гроба й...Остана само душата й...и пак там погребах душата й...душата на едно от децата на Чернобил

 



Гласувай:
0


Вълнообразно


Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930