Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2010 00:13 - Замисляли ли сте се някога, има ли Господ...
Автор: javirodriguez Категория: Други   
Прочетен: 754 Коментари: 0 Гласове:
1



imageЗамисляли ли сте се някога има ли Господ...или всичко си върви хаотично и неконтролируемо, честно казано, на мен ми изглежда парадоксален факта, че в природата вчико има ред и е толкова подредено толкова контролирано от взаимо връзките в хранителните вериги, климата и т.н. и т.н...и изведнъж ние хората, с извинение, но на мен, ми прилича на фекалий върху картина на Леонардо...Дали ние в цялото си несъвршенство също сме божии творения или просто сме нечий безкрайно неуспешен и безрезултатен експеримент...

Погледнато от ретроспективен характер в последните хилядолетия сме постигнали наистина страхотни неща или както се казва – еволюция...но погледнато в епохата на последният век, дегенерираме с скорост нечувана дори в научната фантастика...накъде сме тръгнали и докъде ще стигнем, ако въобще стигнем до някъде...започнахме с  унищожаването на природата, ще стигнем до разрухата на планетата на която живеем и е наш дом а дали накрая няма да се превърнем в раса от тези във фантастчните филми обикалящи вселената в търсене на нов дом – нов свят готов за покоряване и разруха...



Тагове:   Господ,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930